vrijdag 30 augustus 2013

Fotoverslag Frankrijk 2013

Hee!
Vandaag heb ik eindelijk mijn foto's van mijn vakantie voor jullie. Better late than never right? Ik vond het echt een super vakantie. Er was warm weer, een leuk huisje en heerlijk eten! Kijk mee:

Toen we 's avonds aankwamen gingen we onze spullen uitruimen meteen naar het strand. We kwamen erachter dat er mosselbanken op het strand waren. Ik had er nog nooit van gehoord, maar het blijken een soort stokken te zijn waar mosseltjes op groeien.

Hoe cool, een disneystore! - Hoeveel fanta bestaat er?!

Het is echt bizar hoeveel franse supermarkten in hun assortiment hebben. Kijk hier, alleen maar chocolade! <3

Sharpies! - Dit is een soort van sportdrankje met citroen-limoen smaak, best lekker!

Vogels in de E. Leclerc, kan gewoon. - Chicis!

Nog een view van de mosselbanken - Mijn voetjes in het zand.<3

Mooie huisjes in een havenstadje -Frans, platteland, zo mooi!

Was jullie vakantie leuk? Wat hebben jullie allemaal gedaan?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen