maandag 9 september 2013

Shoplog Duitsland!

Hee!
Zaterdag ben ik naar Duitsland geweest, en daar heb ik een paar leuke dingetjes gekocht. Kijk mee:


Balea Fresh Lime Deospray, €0,85    
Mijn geliefde FA-deo hadden ze niet bij de DM, dus heb ik deze meegenomen. Hij ruikt lekker fris en licht zoet. Ik vind het leuk om verschillende deos te proberen!
P2 Feel Good Mineral Compact Blush 45 Candy Coral, €2,65     
Ik ben heel benieuwd hoe deze blush bevalt. Het is in ieder geval een leuk kleurtje. :)
P2 Volume Gloss Gel Look Polish 070 Funky Babe, €1,95      
Op internet had ik veel goede dingen gehoord over deze lakjes, dus ik besloot om er een mee te nemen. Zoals je ziet is het een koraalroze kleurtje gevonden. Willen jullie een swatch zien?

Cadbury Curlywurly, €0,69
Rond ongeveer 1 uur kreeg ik honger. Toen ben ik een winkel ingelopen om even snel wat lekkers te halen en kwam ik naar buiten met deze snack. Het is een soort caramel met chocolade. Houd m'n blog in de gaten, want hier komt nog een artikel over! Hierbij had ik trouwens een cola. Wisten jullie dat ze in Duitsland 25 cent statiegeld hebben op halve literflesjes? Daar kwam ik achter toen ik de bon bekeek, haha.

Fashionista, €3,99
En als laatst de Fashionista. Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem wel in Nederland heb gekocht, maar het was wel op dezelfde reis. :P 

Wat vinden jullie van mijn aankopen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten