zaterdag 7 september 2013

Wishlist september 2013

Hee!
Vandaag heb ik weer eens een wishlist voor jullie. Ik 'hoor' ze eigenlijk telkens aan het begin van de maand te uploaden, maar vaak vergeet ik het weer door al de andere ideeën! Ik ga proberen om elke maand weer een wishlist online te zetten. Mijn wishlist van september vind ik eigenlijk nog best meevallen. Kijk mee:

1. Catrice LE Thrilling Me Softly Long-Lasting Lip Laquer 01 Innocent, €3,99
Ik ben heel benieuwd hoe deze eruit ziet. Is het een soort lipstain of juist een soort lipgloss? We zullen zien!
2. Essence TE Be Loud! Graffiti Topper 01 Not Punky Nor Funky, €1,89
Altijd leuk zo'n gave topcoat. :) Als ik hem te pakken krijg, zal ik hem voor jullie swatchen.
3. Catrice LE Thrilling Me Softly Absolute Eye Colour Trio 01 Soft Thrill, €3,79
4. Catrice LE Thrilling Me Softly Absolute Eye Colour Trio 02 Gentle Thrill, €3,79
Ik houd van setjes oogschaduw. Heel handig om mee te nemen op vakantie. Ik ben heel benieuwd hoe deze kleuren in het echt zijn.
5. Catrice LE Eve In Bloom Nails In Bloom Foil 01 Nails In Bloom, €2,39
Eerlijk gezegd vraag ik me af of deze nagelstickers goed zijn, maar voor de prijs vind ik het het proberen waard. Het zou echt ontzettend leuk zijn, kijk dat printje!
6. P2 Feel Good Mineral Compact Blush 045 Candy Coral, €2,65
Waarschijnlijk kennen de meeste van jullie P2 niet. P2 is het make-up huismerk van de DM. De DM is een soort Duitse Kruidvat. Over het algemeen vind ik P2 echt een ontzettend fijn merk. Goedkoop en goed. Ik ben heel benieuwd naar deze blush.

Wat staat er op jullie wishlist deze maand?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten